Sunday, November 12, 2006

ZzZz


.دیشب افکار زیادی داشتم
.فکر کنم برایت پیش آمده باشد که نتوانی افکارت را کنترل کنی
ساعتها از این پهلو به آن پهلو شوی تا شاید ذهنت بتواند
. فکر را به رویا تبدیل کند
.می توانستم تصور کنم که صبح هنگام چهره ام چگونه خواهد بود
!خسته و پژمرده
!دوست داشتم اگر چشمایم پف کند توجه همه را جلب کند
!می بینی افکار دیشب مرا؟
!فکر می کردم چه می شد اگر همه می فهمیدند که من متفکرم
.نمی دانم چقدر گذشت
.اما صدای تیک تیک ساعت دیواری را خوب به خاطر دارم
.تصویر مبهم سایه ها را که درهم پیچیده بودند را به یاد دارم
.باز هم از این پهلو به آن پهلو شدم
!چه خوب که تختم فنری نیست
. وگرنه چقدر وجودم برای شب غیرقابل تحمل بود
کم کم چشمانم شعاع های نور چراغ روشن خیابان را که
. از بین درز پرده ها به داخل آمده بود را گم کرد
گوشم با صدای موتورهایی که گه گاه خیابان های دور
. را طی می کردند همراه شد
.سپس به آرامی صداهایی ماورایی ذهنم را تسخیر کرد
.صداهایی که می شد با آنها موسیقی رنگارنگی ساخت
.خطهای کتابی که صبح خوانده بودم در جلوی چشمانم به رقص درآمدند
.حرفها رقص کنان جابجا می شدند و کلماتی بی معنی می ساختند
.تقلا می کردم تا معنی آنها را کشف کنم
.صدای دندان قروچه ی خود را شنیدم که در حفره های مغزم طنین انداز شد
.و در آن زمان تمام صداها و اوهام به یک باره ساکت شدند
.سکوت
.سکوتی به بزرگی کویر
.وآنگاه تو بودی که مرا نظاره می کردی
.نگاهی کنجکاوانه
.نگاهی از سر تامل
.چشمانی که درست چشمانم را می نگریست
...نگاهی که آه
...نگاهی که تنها می توانست به چشمانی پف کرده بنگرد
.
.

9 comments:

Anonymous said...

;)

Anonymous said...

ghashang bood.:)
az lahaze neveshtariam ghavi bood be nazaram.
ba in dafe alan 10 dafast ke daram ahange blogeto goosh midam.;)

Anonymous said...

che khobe ke lahazate ghable khabeto yadete...man tanha chizi ke yadam mimone ine ke dashtam miraftam be samte takht:D
rasti...khoobi?:D...cheghad fargh kardi:D

Anonymous said...

dar morede pofe cheshma va ashoftegie fekri darket mikonam...
vali khob hamishe in joori boode va ye roozi bidar mishi mibini ke hameye in ghazaya hal shode va az bein rafte.
peace! !!

Anonymous said...

:D
zibaa bood.
man dishab nafahmidam chejoori khabidam, az hamid bepors, oon midoone :))

GL

P.S. : che ahangi dare Bloget =p~

Anonymous said...

fek nemikardam inghad latif benevisi
khoob bashi hamishe :)

Anonymous said...

eee commente 4 male mane vali nemidoonam chera Sme useramo naneveshte???

A said...

are manam yadame!!!
yani chi shod???

Anonymous said...

ghablan nemito0nessam vali alan mito0nam ham afkaramo control konam ham ro0 fekri ke mikonam tamarkoz konam va tabdil be royash konam
akhe..... akhe.....
akhe man torooooooooo daram eshgham :*:*:*:*